1 Nisan 2017 Cumartesi

Yeni Kitaplar ve Kısaca Kitapyurdu



Yataktan kalkmanın en güzel yollarından biri ise, içi kitap dolu bir kargo paketinin kapıyı çalması. 


Calamity; Steelheart (tık tık) serisinin son kitabı. Bununla birlikte seriyi tamamlamış oldum.İkinci kitap FireFight ta büyük süprizlerle karşılaşmıştık. Okumak için sabırsızlanıyorum.



Kapak yazısı ilgimi çektiği için aldım.Kapak resmi de ayrı güzel. 





Birçoğunuzun bildiği üzere, kitap yurdu sitesinde 35tl üzeri alışverişlerde Ayraç Dergisi 1tl. Bu benim ikinci dergim.
Bu arada merak edenler için söyleyeyim; kitapyurdu sitesinden çok memnunum. Şimdiye kadar defalarca alışveriş yaptım.Sadece tek bir kitap hasarlı geldi. Mail yoluyla kendilerine ulaştım ve geri yolladım. Yenisini yolladılar. Tek sorun, hediye konusunda fazlasıyla cimri olmaları.Kendi site isimlerinin bulunduğu ayraçları dahi çok nadiren yolluyorlar.  Diğer sitelerden alışveriş yapanları gördükçe kıskançlıktan çatlıyorum. Şaka bir yana memnunum :)




Bunlar ise kuzenimin siparişleri.

İşte, şimdilik bu kadar. Arayı fazla açmadan yakında tekrar görüşürüz.







2 yorum:

  1. Guzu evde kitapları koyacak yer kaldı mı:)))

    Fatih kitabının yorumunu bekliyorum,merak ettim bende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük bir kitaplık aldım kendime. Oda ağzına kadar dolu. Bu aldiklarima zor yer buldum. Ptsiden itibaren kendimi kitaplara vericem.

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...