30 Mayıs 2015 Cumartesi

Scarlet - Marissa Meyer






Cinder kim olduğunu ögrenmesinin ardından Levana nin elinden kaçması mutlak kesinlik kazandı. Ama kaçmak o kadarda kolay değil. Birde çatlak bir suçluyla kaçmak...

Bambaşka bir ülkede Scarlet çiftçilik yaparak geçinen babaannesiyle yaşıyor. Babaannesi kaybolalı iki hafta oluyor. Scarlet babaannesinin kaçırılmasindan emin olsada, Dedektifler bu olayın  kaçış olduğunda ısrar ediyorlar. Bu Scarleti çileden çıkarıyor. Doğu Uluslarında yaşanan kargaşa ve iki kaçağın bulunması için tüm imkanlar seferber ediledursun, Scarletin tek derdi babaannesini bulmak ve onu kaçıranlara bunları ödetmek.

Malzeme götürdüğü lokantada karşılaşrığı ilginç adam Wolf, babannesini bulması konusunda kızımıza yardım etmeyi teklif ediyor. Scarlet kimseye güvenmese de bu adamin yardımına hayır diyemiyor. İşte kırmızı başlıklı kızımız ve kurdun hikayesi burada başlıyor.


Bir yandan Cinder ın kaçisi nı izlerken, bir yandan Scarlete yolculuğunda eşlik ediyor ve Kai nin Levana karşısında çıkmaz sokaklarla karşılaşmasına şahit oluyoruz.
Belki de bu defa kötüler kazanır!



Scarlet, Cinder kadar güzel bir kitap.Belki daha iyi. Ancak kitap tanıtımının okuyucuyu yanlış yönlendirdiğini düşünüyorum.Kitap arka kapağından aynen alıntı yapıyorum ''Yolları kesişen Scarlet, Wolf ve Cinder birlikte esrarengiz bir maceraya atılırken onları bekleyen yeni bir gizemden habersizler. Şimdi üç masal kahramanı da Ay Ülkesi kraliçesinin hep bir adım önünde olmak zorunda. Çünkü kötü kalpli kraliçe, yakışıklı prensi kendi kralı ve esiri yapmak için elinden geleni ardına koymayacak. '' Kitabin ilk sayfasından itibaren Scarlet ve Cinder ın yollarının kesişmesini bekledim taaa kitabin sonuna doğru bu kesişme gerçekleşti. Bu süreç boyunca hadi buluşun hadi buluşun diye diye kendimi yedim bitirdim.Beklenti içinde olduğum için yeterince keyif alamadım. henüz okumadıysanız ve böyle bir beklentiniz varsa, bu beklentileri camdan aşağıya atın öyle okuyun. Beğeneceğinize eminim.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...