9 Şubat 2015 Pazartesi

Vahşi Adam - Kristen Ashley





On yil evli kaldiği eşinden bir anda hiçbirşey talep etmeden ayrılan Tess, kırklarında ve pasta ve kurabiyeler ini sattığı bir dükkanı var. Bir gün ansızın polislerin onu apartopar karakola götürüp sorgulamaları üzerine kimseye itiraf edemediği acılarını bir bir ortaya döker. Ve sorgu odasının dışında karşılaştığı kişi ise dört aydır görüştüğü erkek arkadaşı Jack ten başkası değil. Jack in polis olduğunu ve kendisine bir operasyon için yaklaştiğini öğrenen Tess yıkılır. Jack mi dedim. Pardon bu onun gerçek adı bile değil.
Geçmişin derinliklerine gömmek istediği kişiler Tess'in hayatını mahvetmekte kararlı.
Jack -pardon Brock- ise Tess i kaybetmenekte kararlı. Lakin onun geçmişindekiler de geçmişte kalmaya niyetli değil.


Brock, Brock, Brock. Bayildim ben bu karaktere. Gerçi Tess i de çok sevdim ben. Brock başka ama. Ne istediğini bilen, sevdiği kişi uğruna pes etmeden çabalayan, koruyup gözeten, sahip çıkan, güvenilir ve oyuna gelmeyen biri.( kabul edin hepimizin hayalinde Brocktan birer parça mevcut) :)
Tek eleştirim kitap ismine olacak.Çünkü kitap yalnızca Brock odaklı değil. Yinede çokta takılmamak lazım :)




Tanıtım Bülteninden;

 Vahşi Adam - Kristen Ashley
 Çeviri : Belgin Selen Haktanır
Yayınevi : DEX
472 sayfa


 Senden kimliğini gizleyen bir adamla ne yaparsın?Tessa O'Hara hayallerinin erkeğini gördükten otuz saniye sonrabira içmeye davet edildi ve otuz saniye içinde de bu tekli? kabuletti. Dört ay boyunca bulutların üzerinde yaşadı ama bir geceaniden karakola çağırıldı.O gece korkunç sırlar açığa çıktı. Ve hayallerinin adamını terketmek zorunda kaldı.Artık Tess geçmişindeki çirkinliklerle yüzleşecek, kimin gerçeklerisöylediğine karar verecek ve kendisi için en iyi olanı seçecek.Sevdiğin adama bir şans daha vermen gerekmez mi?
(Tanıtım Bülteninden)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...