21 Ekim 2014 Salı

( Labirent #2) Alev Deneyleri - James Dashner



Kayran ve labirentten kurtulmanın sevincini yaşayamadan Chuck ın ölümüne tanık olmak Thomas'ı yıktı. İSYAN'ın elinden kurtarılıp getirildikleri binada bir süre dinlenip toparlanmaya çalışırken, hoş olmayan sürprizlerle karşılaşan Kayranlılar inatla mücadeleye devam ediyor. Kurtarılmalarının aslında bir deneyin parçası olduğunu öğrenmek, ışıla maruz kalanların saldırısı ve yeryüzüne çıkıp, 150 km yol almaları gerektiren bir göreve tabi tutulmak Thomas'ın İSYANa  karşı öfkesini körüklüyor.
Aynı labirent deneyimden geçen bir grubun daha olması, olasılıkları çoğaltıyor. Teresa yok, telepati kurmak yok, güven yok, kural yok. Buna rağmen bol miktarda ışıla mağruz kalmış deliler, ne yapacakları belli olmayan B grubu, kavurucu sıcak ve bol miktarda yıldırım var. 
Kabul görmeyen açıklamalar devam ediyor;
İSYAN İYİDİR.



Nereden başlasam bilemiyorum. Bu ihanet Thomas kadar beni de yıktı. Sanırım haini asla affedemicem. Thomasın hayal kırıklığını resmen ben yaşıyorum. Yeni karakterleri sevdim. Ama favorim Thomas, Minho, Newt.
Üçüncü kitapta bütün bu olanlara mantıklı bir açıklama gelse iyi olur. Bütün bunları kabullenmemizi sağlayacak açıklamayı merakla bekliyorum. Umarım yeterince tatmin edici olur. Bu şekilde bağlandığım serinin beni hayal kırıklığına uğratmasını istemiyorum.



2 yorum:

  1. İhanet?? O.o Kim ihanet ediyor Thomas'a???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevap verirsem spoiler vermiş olurum :P İşin gerçeğini öğrenmiş olsamda Affedemediğimi soyleyebilirim

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...