13 Eylül 2014 Cumartesi

Tatlı Bela - Jamie McGurie





Abby geçmişindeki kara lekeyi geride bırakmak için, en yakın arkadaşı America ile yaşadığı yerden çok uzakta bir üniversiteye gelir. Tek istediği normal bir  eğitim hayatı geçirmek, geçmişinden, ona geçmişini hatırlatacak her türlü beladan uzak durmaktır.
Bütün planı okul içinde gizlice düzenlenen bir dövüşe sürüklenmesiyle bozulur. Ringde gördüğü Travis, Abby nin uzak durmak istediği bütün herşeyin tek pakette toplanmış halidir.
Travis okulun popüleri, yenilmez dövüşçü ve kızların peşinden koştuğu biridir ve pek sadık biri olarak da bilinmez. Abby ne kadar uzak dursada Travis Abbyden uzak duramaz.
Abby geçmişini tekrar yaşamamak için herşeyi yapar ama geçmişi onu rahat bırakma niyetinde değildir.



Kitap güzeldi, ikilemler, çekişmeler, bocalamalar gerçekten güzel anlatilmisti.Akıcı bir kitaptı ama benim için bir Bestseller değil.Nedenini tam olarak bilmiyorum ama sanırım ''Bir Sır Saklı İçimde'' kitabını okuduktan sonra Tatlı Bela yı okumamdan kaynaklandığını düşünüyorum. O kitabın yanında Tatlı Bela gayet sıradan geldi bana. Kitap kötü değil.Sanırım hala ''Bir Sır Saklı İçimde'' nin etkisindeyim. Tüm suç onun. ^^

Spoilerlı bölüme gelecek olursak;
Beni en  çok rahatsız eden Abby nin habire bavulunu alıp kaçması.Aslında duygular o kadar iyi anlatılmış ki, kızamıyorum Abby'e. İlk kaçışını anladım korktu, veda etmek istemedi felan filan.Ama ikinci kaçışı gereksiz ve yersizdi. Başından beri birbirlerine dürüst davranmaya çalışıpta, düşüncelerini kendine saklayarak kaçıp gitmesi benim biraz gözlerimi devirmeme sebep oldu. Tamam geçmişinin tekrarlanmasını istemiyosun da, söyle açık açık, o seçimini yapsın sende rahat et arkadaşlarında. ^^ Neyse çok içerlemişim anlaşılan.
Ayrıca Abbynin, Travis, abileri ve babasını şaşırttığı bölüm çok eğlenceliydi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...