2 Eylül 2014 Salı

(Lux Serisi #1) Obsidiyen - Jennifer L. Armentrout




Evettt. Varlığından bile haberdar olmadığım, herkesin birbirini tanıdığı ücra bir kasabaya taşınmak ne kadar kötü olabilir ki!
Ohüm öhüm. Ben Kat. Annem ve ben buraya yeni taşındık. Babam öleli üç yıl oluyor ve annem yeni bir başlangıç yapmak istedi.
Ben her zaman uslu bir kız oldum. Derslerime önem veriyorum ve annemi hayal kırıklığına uğratmadım hiç. Ve en önemlisi bende tıpkı sizin gibi bir bloggerım. Kitap eleştirileri yapıyorum.
Herşey evimizin yakininda oturan komşumuza marketi sormaya gitmemle başladı. Küstah Daemon ın kıçını tekmelemeyi o zamandan beri istiyorum. Öyle kendini beğenmiş, öyle sosyopat, öyle egoist ki! Ayrıca öyle yakışıklı ki!

Her neyse kardeşi Dee ile yakin olmami istemiyor. Nedenini anlamis değilim. Dee çok tatlı bir kız. Bunların ikiz olduğuna inanmak zor. Dee ile arkadaşlığım fantastik kitaplara konu olacak işler açtı başıma. Hey bi dakika! Uzaylıların yeşil solungaçları olması gerekmiyor mu? Ya da dev böcekler?

Deamon un hayatimi kurtarması üzerimde bir iz birakti. Bu iz düşmanları üzerime -üzerlerine- çekebilirmiş. Bu yüzden bu iz solup gidene kadar bu sosyopatın yakınlarında olmak zorundayim. Hey öyle bakmayın bebek bakıcılığı yapmasını ben istemedim. Tamam fazlasıyla yakışıklı ama ağzını açtığında tam bir hıyar.



Karakterin diliyle konuşmak baya eğlenceliydi. Bunu daha sık yapmalıyım.
Seriyi uzun süredir okumak istiyordum sonunda başladım. Konu olarak ilginç. Ayrıca 5. Dalga kitabını yeni okumuşken uzaylılar hakkında okumaya devam edeyim dedim.


Azıcık spoiler.

Aslında olay örgüsü o kadar sıradan ki, yeni bi ev, komşular, yeni okul, aksi ve yakışıklı bir çocuk , inkar edilen duygular, esas oğlanın inadına başkasıyla dansa gitme, başını belaya sokma ve esas oğlanın gelip kurtarması felan filan. Ayrıca kitap finalinin anlatımı eksik gibi geldi. Çeviriden olabilir ama son karşılaşma güzel anlatılamamış.

Bitti.

Ama yinede çekişmeleri o kadar eğlenceli ki, heyecanla okutuyor kendini.Ben sevdim. Seriye devam...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...