7 Eylül 2014 Pazar

(Lux Serisi #4) Köken - Jennifer L. Armentrout





Kat, SD nin elinde. Daemon çıldırmak üzere. Onu zapdetmek çok zor. Kapatıldığı hücreden çıkacak ve Katy için dünyayı yakacak.

SD nin Katy e yaptıkları akıl almaz derecede acı ve acımasızlık içeriyor. Katy her ne kadar SD den nefret etsede orada gördükleri çok farklı. Bazı Luxenlerin korkunç planları, SD nin tedavi çabası, yepyeni bir ırk olan Kökenler ve daha bir çok şey öğrenen Katy, kime inanacağını bilemiyoruz. Yinede tek yapmak istediği buradan kurtulmak.




Spoilerlı yorum

Blake olanlara zerre kadar üzülmedim.
Yolculuk sırasında aldıkları karar bence fazlasıyla bencilceydi. Dünyayı ele geçirme girişiminde bulunan Luxenlerin olduğunu bile bile kendilerini ifşa etme kararı... Bilemiyorum.
Matthew den bunu bekliyor muydum? Bir parçam evet diyor. Diğer parçam, Katy nin başına gelen malum ev cinayetleri sırasında gerçekten yardımcı olmuştu ve davranışları gerçekten samimi gelmişti diye hayal kırıklığına uğruyor.

Archer i en başından beri Sevmiştim. Gerçi Luc un adamının o olduğunu düşündüğüm için, yazarın beni şaşırtıp ters köşeye yatırmasını ve bambaşka birinin çıkmasını bekledim. Ama işte olmadı. Sürpriz bi karakterin Luc un adamı çıkması ve Archer in bizimkilerle yinede kaçması daha çok hoşuma giderdi.

Beth konusunda tahminin doğru çıktı. Çoook sevindim.

Yinede kurgunun böyle bitmesi yerine dünyayı ele geçirmeye çalışan Luxen leri durdurmaları ile ilgili bir kitap olmalıydı(diyordum ki, beşinci bir kitap olduğunu öğrendim). O konu ucu açık bi soru gibi havada kaldı.Kitabı bitirdim ve Luxenlerle ilgili sorumun cevabını aldım. Beşinci kitabı ne zaman okurum bilemiyorum. Ama merakla bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...