26 Şubat 2014 Çarşamba

(Hush Hush #1) Fısıltı - Becca Fitzpatrick




Babasını yakın zamanda kaybetmiş, derslerinde başarılı ve en büyük sorunu saçlarını şekle sokamaması olan genç bir kız... Hayatı daha çekilir kılan çatlak bir arkadaş... Ve en beklenmedik anda hayatına dahil olan iki erkek.

Babasının ölümünden sonra zor zamanlar geçiren Nora'nın Peach hakkındaki ilk düşünceleri şöyleydi;

“Bütün sınıf arkadaşlarımın isimlerini biliyordum… biri hariç. Yeni öğrenci… Arkamdaki sırada, serinkanlı siyah gözleri karşıya sabitlenmiş bir hâlde kaykılmış oturuyordu…
Siyah gözleri beni âdeta delip geçiyordu. Dudaklarının kenarları yukarı doğru kıvrıldı. Kalbim bir an tekler gibi oldu ve o bir anlık duraksamada, kasvetli bir karanlık duygusunun bir gölge gibi üzerime örtüldüğünü hissettim. Bu duygunun kaybolması sadece bir an sürdü, ama ben hâlâ ona bakıyordum. Gülümsemesi dostça değildi, bela kelimesini heceleyen bir gülümsemeydi. Ve vaat doluydu.”

Tehlikeli ve davetkar görünen Patch ile tanışması bir biyoloji dersinde gerçekleşti.İlk cümleden itibaren Patch in küstahlığı, vurdum duymazlığı ve Nora'yı uzun zamandır tanıyormuş gibi davranması Norayı çileden çıkarmıştı. Bir kaç gün sonra okula gelen yeni bir öğrencinin de Nora'nın hayatına damdan düşer gibi girmesinin ardından Nora'nın hayatında gizemli ve tuhaf şeyler olmaya başlar. Odasının camında birini görmesi, odasının darmadağın edilmesi, arabasının önüne atlayan maskeli birinin Norayı öldürmeye çalışması yalnızca başlangıçtır. Nora bir yandan bunları hayal etmediğini kendine ispatlamak için çabalarken, bir yandan bunların arkasında olan kişiyi bulmaya çalışır. 
Düşmüş bir meleğe aşık olmak planları arasında yer almıyordu.Ancak planlara uymak her zaman mümkün olmuyor.Hayat süprizlerle dolu ve düşmüş bir meleğe aşık olmak bu süprizlerden yalnızca biri.


Konu itibari ile beğendiğim bir seri.Peach karakterini sevdim.Bana çok akıcı bir kitap gibi gelmedi.Ama bunda rahat bir ortamda okuyamamamında payı olabilir.Yinede sevdim ve seriye devam edeceğim.





3 yorum:

  1. Düşmüş melek olayı bana Supernatural'ı hatırlattı:)

    YanıtlaSil
  2. Katiliyorum ayni seyi dusunmusuk bende o dizinin sıkı takipcisiyim :)

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...