14 Kasım 2013 Perşembe

Paranormal - Kiersten White


Şimdi okudumda resmen kitabı anlatmışım ya :P Bir parça spoiler içeriyor.Baştan uyarayım :)



Evie; vampirlerin, perilerin, kurtadamların ve daha bir çok fantastik canavarın dış görünüşlerinin ardından gizledikleri gerçek görüntülerini görebilen bir insandır.UPTA adındaki ulusal bir birimde çalışıyor olsada, o heniz 16 yaşında. Hayatı, bu fantastik canavarlar yüzünden bir hayli hareketli olsada, UPTA nın merkezinde, dört duvar arasında monoton bir hayatı vardır. Merkezden dışarı ancak görev için çıkabilmektedir.Normal bir hayatın nasıl olabileceğine dair merakı ve özlemi olsada, bu pek de olası gözükmüyor. Perilerden biri kızımızla bir hayli uğraşıyor.Ancak herşey, şekil değiştirip, dilediği herkesin kılığına girebilen bir paranormalin merkeze gizlice girmesiyle değişiyor.

Evie kim? Yeteneklerinin sınırından habersiz Evie, paranormallerin sürüler halinde ölüğü haberlerini duysada bu meselenin kendisini aştığını düşünüp, işi büyüklere bırakır.Ancak mesele hiçte öyle değildir.



Konusu gerçekten farklıydı. Biraz bölük pörçük okuduğum için bana pek sürükleyici gelmedi.Ancak dediğim gibi çok ara verdim.Bu yüzden böyle düşünüyor olabilirim :D 







2 yorum:

  1. pişt ben küstüm sana hiç halimi hatırımı sormaz oldun ben hastanelerle uğraşıyorum dersane bir yandan ama sende hiç yazmıyon ki bana :((( halbuki ben seni ne çok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kusura bakma kuzum ya, açıköğretim bi yandan, çocuk gelişimi bi yandan pek uğrayamıyorum bloğuma bile. Bu aralar cenazemiz var ev kalabalık

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...