30 Ağustos 2013 Cuma

(Percy Jackson & Olimposlular #4) Labirent Savaşı - Rick Riordan


Percy Jackson Ve Olimposlular Labirent Savaşı 

''10 puan: Bir serinin ilk kitabı dışındaki bir kitabını okuyanlara'' kategorisi için Olimposlular serisi 4. kitabı okudum 376 sayfa.


 Percy artık liseye başlayacaktır. Okul tanıtımı için gittiği okulda bir önceki yıl canavarlardan kaçmasına yardım eden Rachel ile karşılaşır.

Gösteriler sırasında güzel ve canayakın ponpon kızlar tarafından saldırıya uğrar.Rachelın uyarılarıyla kaçmaya çalışan Percy yine başını belaya sokar ve okulda yangın çıkarır.Anabeth'inde oyuna dahil olur.

Rachel'den hoşlanmayan Anabeth ile melez kamp yollarına düşen Percy için işler dahada zorlaşacaktır.Kampta Tyson'ı gören Percy ne kadar mutlu olsada,; Hades'in sevimli oğlu Nico, hain planlar yapan Luke, olimposu yerle bir etmeye niyetli Kronos ve eğlenceli(!) bir labirent inşa eden dahi bir melez ile ilgili kabuslar sonucu mutluluğu bir kenara bırakıp kolları sıvar.Anabethin önderliğinde yeni bir görev, yeni bir kehanet, yeni bir macera ve eğlenceli(!) bir labirent onları bekliyordur.

Kıvırcığın Pan'ı bulma sevdasıda var tabii...



Sonunda yeni bir karakterle,Percynin aşk hayatına renk geliyor.Gerçekten bol maceralı bir kitaptı. Anabeth'in kaprisleri, Kıvırcığın sorunları, Tyson'un hayal kırıklığı ve daha fazlası bu kitapta.




Tabiki 5 verdim :)

2 yorum:

  1. Ya Leyl ben seninle ya telefonda ya watsapp da yada maille msn ile tanışmak görmek istiyorum yada face de :D ama bir şekilde tanışak istiyorum umarım garipsemezsin çünkü ben kendime çok benzettim seni :) bunca zamandırda blogdaşlık ediyoruz kimlerle kimlerle telde tanıştım gördüm ama bi tek senle görüşemedim ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende isterim canım :) Ben kolay kolay insanları benimsemem ama sendeki samimiyet çok cazip geliyo bana :) Malum yazdığım mimde okuduğun gibi telefon alamadım o yüzden watsapp ım yok. Ama çok sevdiğim ve dostum diyebileceğim biri sayesinde mailleşmeyi sever oldum. :) Dilediğin kadar mailleşebiliriz. :) mail adresim sahidim_kalemimdir@windowslive.com

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...