14 Ağustos 2013 Çarşamba

Ölü Gezegen - Isaac Asimov








 20 puan: Hiç görmediği bir ülkede olayların geçtiği bir kitap okuyanlara, kategorisi için okudum.

Ölü Gezegen - İsaac Asimov 336 SAYFA - Gelecek yüzyılda Arz adı verilen bir gezegende yaşanıyor olay.
  

Çok uzak bir gelecekte, insanlar uzayda cirit atar olmuş ve farklı gezegenlerde yaşamaya başlamıştır.Arzda ise yaşam; demirden yapılma bir şehirde sürmektedir. Güneş yok, temiz hava yok, toprak yok.Arzdakilerin bu hapis hayatına son vermek ve tekrar toprakla birleşmelerini isteyen Uzaycılar adında bir grup, Arzda demirden bir şehirde yaşayan insanlardan kendilerini soyutlayarak yıllarca insanları ikna etmeye çalışır.Lakin insanlar Uzaycılardan da yeni gelişmekte olan robot piyasasından da, robotlardan da hiç haz etmezler.Buna beşinci sınıf bir polis olan Balley de dahil.Ancak uzaycılardan biri öldürülünce işler sarpa sarar ve bu işi sonuçlandırmak polisimize kalır.Çünkü tüm şüpheler katilin arzdakilerden biri olduğunu göstermektedir.İşin en tatsız kısmı ise, polisimiz o hiç sevmediği insana çok fazla benzeyen robotlardan biriyle çalışmak zorundadır.

 

 vavvv diyorum başka birşey demiyorum.Başka bir şey demicem dedim ama tabiki lafın gelişi. :P İki çift laf edeyim öyle susucam :)
Yİne harika bir kurguydu.Polisimizin olası teorilerini çok beğendim.Teoriler olayı çözebilecek kadar orjinal, kitap finali olabilecek kadar iyiydi.



 5 üzerinden 5 verdim gitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...