23 Ağustos 2013 Cuma

İçinizdeki Dostu Keşfedin - Vehbi Vakkasoğlu



5 puan: Yukarıdaki kuralların hepsini boşverip canının istediği herhangi bir kitabı okuyanlara kategorisi için okudum. İçinizdeki Dostu Keşfedin - Vehbi Vakkasoğlu 160 sayfa


Kitabımız öncelikle, sizi karşılıksız olarak koruyup gözetecek olanın yalnız Allah olduğunun altını çizerek başlıyor.Sonrasında Allah dostlarının Allaha olan aşklarından dolayı yaptıklarından, alemin    حب  (sevgi-aşk) sıfatından yaratılışından, Allah'ın Rasulü Ekremi kendisini dost edinerek kulların kendine yekın olabilme yollarını açtığından, kuluna verdiği imtihanların hikmetinden, İslamın güzelliğinden, dostun ve dostluğun niteliklerinden bahsederek devam ediyor.
Sonrasında hayatı güzelleştiren kuralları sıralayarak okuyuculara yol gösterip, tevazunun insanı yücelteceğinden, dostun vasıflarından, dost bulmanın vasıflarından, dostluğun nasıl devam ettirilebileceğinden bahsederek sürüp gidiyor.


Alıntı yapmak istediğim bir sürü bölüm var ama başka bir konuya bırakıyorum alıntıları.


Nesil Yayınlarını ve kitaplarını severim.Vehbi Vakkasoğlu'nun bir kaç kitabını okumuştum.Bir Destandır Çanakkale kitabını çok beğenmiştim.

Kitabın kapağını ve adını çok beğendim.İçeriğide çok güzel ama daha sağlam bir kitap olabilirdi diye düşünüyorum.Bu kadar kaliteli bir isme göre içeriği fazla... hımm... nasıl desem, yumuşak. Faydalanılabilir mi? Evet faydalanılır. Ama beklentilerimi karşılayamadı.



5 üzerinde 3 verebilirim ancak.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...