2 Haziran 2013 Pazar

SUS - Sara Becker





Aldığım korku kitaplarından biri olan SUS u bitirdim.İkinci kitaba basladım.
Konusuna gelirsek; Jessica, Jerry adında bir doktorla nişanlıdır.Ama sürekli akıl hastanesindeki, üç kadını öldüren psikopat bir katil hakkında rüyalar görür.Sürekli birinin saldırısına uğrayacakmış gibi tedirgindir. Nianlısından önceki günden beri haber alamayan Jerry kızın evine gelir.Kız evde yoktur ama yastığında kan, evde boğusma izleri mevcuttur.Kızın ortadan kaybolduğu gece katil hastanede ölür. Son sözleri ''Jessica herzaman benimsin'' olmustur. Kız bir kaç gün sonra bulunur.Ama eskisi gibi değildir.Bi süre sonra kızda ölür. Katilin doktoruyla konusan Jerry, katilin ölümsüzlüğe ulasmak adına zamana 3 kurban verip, dördüncüyü yanına alarak geçmise gitmenin yolları ile ilgili yazılar yazdığından haberdar olur.

 Yoğun yağış sebebi ile ölen nişanlısının cesedini suya kaptırmaktan korkan Jerry cesedi kurtarmayı aklına koyar.Beklenmedik olan ise; kızın cesedi hiç bozulmamıştır. Bunun arkasındaki sır ise.... tabiki söylemicem :P

Her ne kadar arka kapaktaki konuyu okumus olsamda kitabı almamın nedenlerinden biri de kapağını beğenmis olmam :) Ama anlatım kötüydü. Beğenmedim açıkçası. 

Bu kitaba 5 üzerinden 2 veririm ancak




5 yorum:

  1. hımm inş aldığımız kitapların hepsi bu şekilde çıkmaz

    YanıtlaSil
  2. bu tema daha iyi arkası çok iyi bir tek alt bilgi rengi yeşil olmamış onun dışında çok güzel böyle kalsın bence ben beğendim diğeri çok pembemsi idi boğucu idi..ben öle çok tema yapıyorum mailine html kodlarını atarım sana sende denersin bloguna şablon /html düzenle yerine yapıştırırsın kaydet dersin kaydolur denediğim güzel temalardan beğendiğin olursa kullanırsın..sevgilerimle ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konular birbirinden ayrılsın diye farklı renk yaptım :) Maviye çevirmeyi düsünüyorum :P Suan deneme yapıyorum henüz :)Uzun süredir maillerime bakmadım. Hazır temaları seviyorum ama blog kayıtları bölümü çok dar oluyo. Sanki blog biraz sıkış tıkışmış izlenimi veriyo hoşlanmıyorum ama sende varsa yolla bana mutlaka göz atarım :)

      Sil
    2. tmm turuncu etmişsin şimdi güzel olmuş ...puanlama falanda süper olmuş güzel yapmışsın vesselam .birde ne diyecektim şu imza eklemeyi nasıl yapıyorsun ben bir türlü beceremedim.bir ara boş kalınca bana anlatırsan çok sevinirim

      Sil
    3. ya leyl yazan resmi mi kastediyosun? onu logo programı ile ben yaptım :) Tabii anlatırım seve seve :)

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...