10 Haziran 2013 Pazartesi

Kabus Oteli - Judy Wilkins


Öncelikle aasayra cıım eğer sen okuyorsan, orda dur bakalım.Kitabı bitirmeden yazdığım yorumu okumak yok :P Tamam mı? (asayra ile birlikte aynı kitabı okuma kararı aldıkta :) )  
asayra'nın kitap hakkındaki yorumu için tık tık.


Adanın üzerine kurulmuş, güzeller güzeli Cennet Oteli. Herşeyi ile mükemmel bir balayı ortamı.Yalnız derinliklerinde çok büyük bir sır gizli.
Son zamanlarda artan kayıp olaylarını araştıran polisin elinde tek bir ipucu var. Kaybolanların hepsi en son Cennet Otelinden çıkarken görülmüş.

Oteli araştırmak için müşteri kılığında otelde kalan ajanlarda ortadan kaybolunca, otele tecrübeli bir ajan gönderilir.Otelde bulunan çaylak bir ajanla birlik olup araştırma yaparlar.

Çılgın bir doktorun, insanları açlık ve şehvet dışındaki tüm duygulardan arındırarak, yepyeni bir tür oluşturma çabaları tüm insanlığın geleceğini tehlikeye atar. 

Peki ajanlarımız buna nasıl engel olacak?




Konu itibari ile kitap cidden güzel. Ama kurgusu o kadar zayıf ki. İnsanın nefesini kesip, sonrasında süpriz gelişmeler ile rahatlatacak, derinden bir ''oh'' çektirecek kilit noktalar çok yüzeysel anlatılmış. Belki çevirmenlerden kaynaklanıyor olabilir. Bilmiyorum.


Konu bakımından 3, kurgu bakımında 2 veririm ancak bu kitaba.


8 yorum:

  1. Okumadan alta geçtim yeminle cnm :-) az kaldı bu akşam biter misafir geliyor ama banafark yapmaz :-) inş en geç yarın bende bitirmiş olacağım o zaman bol bol değerlendiririz çok zevkli senle beraber okuyor olmak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim içinde aynı şeyler geçerli cidden zevkli oluyor böyle. En azından okuduğun kitap hakkında biriyle konuşma imkanı doğuyor :) Bide o kişi sensen tadından yenmez :P

      Sil
    2. Saol allah razı olsun ben h alen bitiremedim eşimle de aram limoni yeni ev bana uğurlu gelmedi dualarında beni unutma eşim yüzünü bana dönsün...çok yıpratıyor beni ama işte sabır etmek zorundayım çünkü hepimiz birşeyle sınanıyoruz

      Sil
    3. Rabbim kolaylıklar versin.Önce eşinin gönlünü yap.Önemli olan o. Küçük süprizler yapabilirsin eşine :)

      Sil
  2. Merhabalar arkadaşım, Şimdi bu kitabı okudum bitirdim.. Yorumlarına aynen katılıyorum..:))
    Selam ve sevgilerimle..:))

    YanıtlaSil
  3. Kitabin fiyatini bilen varmi ?

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...