29 Haziran 2013 Cumartesi

İhanet Noktası - Dan Brown




Dan Brown un daha önce Dijital Kale isimli kitabını da okumuş ve çok beğenmiştim. Bu kitabıda çok beğendim :)
Konusuna gelirsek;

Başkanlık seçimlerine ramak kala, NASA'nın üst üste yaşadığı başarısızlıklar sebebi ile, NASA'ya verdiği destek yüzünden gözden düşmek üzere olan bir başkan...
 NASA'nın başarısızlıklarından destek alıp, seçimler için oy toplama gayretinde  müthiş bir yalancı olan ve dramatik oyunlarda uzman bir başkanlık adayı...

Ve bu adayın; BeyazSaray için çalışıp, son gelişmeleri rapor halinde başkana sunan ve başkanlık için aday olan babası ile arası bozuk olan kızı...

NASA, hareket halinde ki buzdan bir adada, büyük bir gök taşı bulunca işin rengi değişir.Birde bulunan göktaşında hayvan fosillerine rastlanınca, NASA'da, gözden düşmekte olan başkanda bayram eder.

Ancak başkan bu önemli gelişmeyi halka duyurmadan önce, NASA'da çalışanların haricinde, tarafsız bir bakış açısı için, sivil bilim adamlarının keşfi doğrulamalarını ister. Başkan bizzat, başkan adayının kızındanda olay yerini gezip görmesini ister.Eğer bu keşfi diğer adayın kızıda onaylarsa başkan kesin olarak itibarını geri kazanacaktır.

Herşey büyük bir heyecanla gözlemlenir ve onaylanır.Sıra bu keşfin halka duyurulmasına gelmiştir.Ancak hiçte hesapta olmayan bir ceset, oynanan oyunun ilk ilmek kaçığı olacaktır. Birilerinin hayatı tehlikede.


Göktaşını bulan kim ve nasıl? Bu fosiller neye ait? Uzayda yaşam var mı? Göktaşının dünyadaki taşlardan farkı ne? Eğer bir oyun oynanıyorsa verilecek kurban kim? Elbette ki oyun kurucu kim?





Çok beğenerek okudum.bitirmem biraz uzun sürdü ama kurgusuda, çeviriside güzeldi.Keyifle okunacak bir macera kitabı.Okuyun pişman olmazsınız.



Bende tam not alır bu kitap :) 5 üzerinden 5 veriyorum


6 yorum:

  1. Çok güzel yorumlamışsınız.. Ben Dan Brown un kitaplarını çok severek okuyorum. En son çıkan Cehennem adlı kitabını dün aldım ama daha okumaya başlayamadım elimde bir kitabım var bitirir bitirmez başlayacağım..
    Çok selam ve sevgilerimi gönderiyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim cidden.Bende davinci şifresi ve dijital kale kitaplarını okumuştum

      Sil
  2. Dan Brown'un Dijital Kale ve Cehennem adlı iki romanını okumuştum. Bu romanını henüz okumadım ama sizin güzel tanıtımınızdan sonra okumayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dijital Kale yıkma okudum. Ama Cehennem kitabını okumadım. Çıktığı dönemde pek çok kişi hayal kırıklığına uğramışti. Sanırım biraz önyargılıyım.

      Sil
  3. Dan Brown'nın kitapları içinde en beğendiğim buydu. Cehennem de güzel ama filmini tavsiye etmem. Kayıp Sembol'ü ise ödünç alıp okuyun, çok tatmin etmiyor zira..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende en çok bu ve Dijital Kale kitaplarını sevdim. Dan Brown okuyucunun adrenalinin düşmesine müsaade etmiyor.

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...