16 Mayıs 2013 Perşembe

(Ölümcül Oyuncaklar #4) Düşmüş Melekler Şehri - Cassandra Clare



Clary nin sayesinde büyük savaş kısa sürüp ve kayıp en aza indirgendi. Artık annesi yanında ve Luke ile evlenme kararı aldı.En önemlisi ise Clary ve Jace artık birlikteler.Herşey yoluna girdi derken, gölge avcılarından bir kaçının cesedi tanınmayacak halde bulununca işler karışıyor ve tarafların güvenleri sarsılıyor.Birileri ortalığı karıştırmakta kararlı.

Simonun başı ise kızlarla dertte.İki kız arasında karar veremiyor.Birde peşine düşen birileri var.Hala kim yada ne olduğunu tam olarak kabullenmiş değil.

Jace'e olanlar Clary ve Jace arasında bir sır olarak saklanıyor ama bedeli ağır oluyor bu sırrın.

Peki bu ölümlerin arkasındaki kim? Ve korkulu düşmanlardan biri geri dönmek üzere ölümden...



Güzel kitaptı ama sanki 3. kitabı daha çok sevdim. Sanırım Simon benim favori karakterim oldu bu seride :) Beşinci kitap elimde yok.İlk fırsatta edineceğim.

Bir not vermem gerekirse 5 üzerinde 3 veririm :)


2 yorum:

  1. seriyi takip edenlerdenim bende. her kitapda bi olay bulmuş yazar helal dedim. ilk üçlemeden sonra bi hikaye çıkmaz diye düşünmüştüm ama onuda yaptı :D Hikaye çok heyecanlı bi yerde bitti. Zaten yan yana zor geliyorlardı yazar dahada beter etti :D bana her kitap aynı tadı verdi hani şu daha iyiydi diyemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben en çok 3. kitabı beğendim daha sürükleyici geldi bana :) Yorumun için teşekkürler :)

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...